۱۱ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۳۶

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه معارفه شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه معارفه شد

کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تودیع و معارفه رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، دکتر بیگلری مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و پرویز صوفیوند معاون درمان دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات هومن رفیعی قدردانی و دکتر مسعود قلعه سفیدی به عنوان رئیس جدید اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شد.

مسعود قلعه سفیدی در این مراسم اظهار کرد: همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه که به عنوان پیشانی دانشگاه محسوب می‌شود اولین کسانی هستند که بر بالین بیمار و داخل خانه‌های آنان حضور می‌یابند و باید احترام به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: هر کدام از همکاران در فوریت‌ها باید خودشان را یک مدیر بدانند و در همه زمینه‌ها احساس مسئولیت داشته باشند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: آراستگی ظاهر و با تجهیزات کامل حاضر شدن بر بالین بیمار از مواردی است که بسیار اهمیت دارد.

قلعه سفیدی گفت: تلاش می‌کنیم که دستاوردهای گذشته اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه را حفظ کنیم و با همکاری همه دوستان موجبات پیشرفت مجموعه را فراهم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ️ از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این است که از همان ابتدای آغاز حرکت عظیم اربعین در سال ۹۳ دانشگاه در کنار زوار امام حسین (ع) بوده و این حضور را به امید خدا پر رنگتر خواهیم کرد.

کد خبر 5670854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha